Monday 30 June 2014

Puasa hari pertama saya.

Bunga Ros Kembang Mekar di Taman kami,
Semalam kuncup, hari ini sungguh cantik Berseri,
Salam Ramadhan Kareem dari Italy,
Selamat Berterawikh, Bersahur dan Berpuasa buat teman-teman di hati.


Ikhlas dari kami.
Nawrah & Ainul min Italy.
29 Jun 2014M / 1 Ramadhan 1435H 


Hari ini sembang-sembang dengan ummi kat dapur.

Nawrah: "Ummi, jom kita pergi pasar ramadan."
Ummi: "Hahahaha."
Nawrah: "Kenapa ummi gelak?"
Ummi: "Nawrah, kita ada di mana sekarang, nak?"

Rupa-rupanya saya di Camerino. hihi
Alhamdulillah, hari ini saya berjaya puasa sepenuh hari.
17-18 jam puasa di sini.
dari 3.13 pagi hingga 8.51 malam.
Adik saya Naufal puasa juga, tapi dia buka puasa pukul 6.30 petang. Sebab dia kata dia sakit perut.





Gambar ini saja saya letak, sebab saya suka sangat tengok adik-adik saya. Ummi saya kata ini gambar Ramadhan Tahun lepas.
Ciao Muhammad. Comel kan Muhammad? hihi.

I love my Family, I love my God & I love  my Rasulullah.

No comments:

Post a Comment